"El profesor mediocre dice. El buen profesor explica. El profesor
superior demuestra. El gran profesor inspira."


jueves, 26 de noviembre de 2009

Visita a l'escola Sol-Ixent

El passat dia 17 de Novembre a tots els alumnes de 1r ens van "apadrinar", un/a alumne/a de 3r seria el nostre tutor durant tot un dia.
La meva escola va ser l'escola Sol-Ixent de Mataró.

A les 9 del matí va començar la meva experiència a la classe de 3r de Primària. Vaig estar durant tot el matí amb ells perquè el meu tutor que era professor d'educació física només tenia classe per les tardes, per això vaig anar a observar algunes classes.
La classe de 3r tenia molta diversitat, hi havia 3 nens marroquins, els quals seguien bé el ritme de la classe tot i que els hi costava una mica llegir encara. També hi havia una nena sud-americana que no havia estat escolaritzada abans, i per això tenia un nivell d'una nena de 1r de primària i feia feines apart de tota la classe però ella permaneixia a l'aula sempre.
Per altre banda també trovabem un nen que tenia un cert grau d'autisme però era molt intel·ligent, tots els seus exàmens eren excel·lents, aquest nen tenia un cuidador que estaba amb ell dins de l'aula i l'ajudava a l'hora de fer classe.
Després d'estar tot el matí en aquesta classe a la tarda tot va canviar, ara si que tocava fer classe d'educació física.
Primer fan fer classe els nens de 1r de primària, no paraven de còrrer, saltar, cridar,... es notava que aquella era la seva matèria preferida. Els nens s'ho passaven realment bé i tota la classe va ser de jocs, fins els últims 5 minuts, on els nens es van començar a ballar quan la professora els hi va posar la cançp del bugui-bugui. La professora em va explicar que aquesta cançó els hi ensenyava perquè d'aquesta manera aprenien les parts del cos d'una manera divertida i ràpida.
Per acabar, vam continuar fent gimnàstica pero ara amb els nens de 2n de primària que eres igual de trastos que els anteriors. Doncs igual que els altres, no paraven de còrrer com boigos i mai es cansaven, també van estar fent jocs durant tota la classe i tots els nens estaven contentíssims!

El dia de pràctiques va ser fantàstic, em vaig adonar que aquesta és la feina que vull i que estic segura de que el que estic estudiant és el que m'agrada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario