"El profesor mediocre dice. El buen profesor explica. El profesor
superior demuestra. El gran profesor inspira."


martes, 24 de noviembre de 2009

Descripció d'un company o companya.

El dimecres dia 28 d'Octubre a la classe de C.O.E.D vam fer una petita exposició amb les descripcions que la classe havia fet de la resta de companys de l'aula. Les fotografies estaven disposades a les parets de la classe i cada autor del "quadre" havia de sortir a exposar davant de tohtom perquè havia decidit utilitzar aqella fotografia i a qui havia decidit descriure.
Aquesta activitat va ser molt profitosa, ja que ens va ajudar a coneixens entre nosaltres una miqueta més i aprendre a descriure a una altre persona a partir d'una sola imatge.

Jo vaig descriure a la Mireia Vazquez i aquesta va ser la meva fotografia per descriure-la:



Una trena, uns talons i maquillatje. Les tres peçes bàsiques per descriure a la Mireia. La Mireia és una noia la qual la gent sol apropiar-li molt prejudicis, però hi ha un tret molt llarg des de que la veus per primera vegada fins que la coneixes.
Vaig escollir aquestes 3 fotografies perquè penso que molta gent al veure això sap perfectament que es tracta d'ella ja que és molt perceptible.
Un cop coneixes a la Mireia veus que tota la seva part superficial no té res a veure amb el seu interior, és una noia molt simpàtica i molt alegre amb la qual pots comptar sempre que sigui necessari.
Per altra banda, també he d'afegir que va ser a una de les primeres persones que vaig conèixer i per això vaig decidir fer la descripció sobre ella.


Penjo altres fotos que hi van sortir a aquesta magnífica exposició perquè hem sembla interessant que la gent pugui veure-les.


Autora: Cristina Cazador.



Autora: Marina Parras.


Autora: Mireia Vázquez.

La meva reflexió sobre aquesta activitat és que crec que va ser molt beneficiosa per tothom ja que tots ens vem apropar més i ens vem conèixer una miqueta més i també va servir per començar a trencar el gel de totes les exposicions que ens tocaran fer, va ser un exercici molt satisfactori.

Laura.

No hay comentarios:

Publicar un comentario