"El profesor mediocre dice. El buen profesor explica. El profesor
superior demuestra. El gran profesor inspira."


miércoles, 16 de diciembre de 2009

RECITACIÓ: En Patufet.


El passat dilluns, vaig fer la meva recitació i vaig atrevir-me a fer-ho amb el conte d'en Patufet.
Aquesta conte explica la vida d'un nen que era molt molt petit, i d'aquí provenia el seu nom. En patufet volia ajudar un dia a la seva mare i va anar-li a comprar tot i que la seva mare de bon principi no el deixava ell va insistir tant que el va deixar anar i perquè la gent el veiés i no el trepitgés anava cantant una cançó:

Patim, patam, patum
homes i dones del cap dret
Patim, patam, patum
no trepitgeu a en Patufet.

Com que ell va fer l'encàrrec a la mare i va arribar bé a casa va aprofitar i va demanar-li d'anar a portar-li el dinar a la feina al seu pare. I així la mare va deixar-lo anar, però quan estava de camí es va posar a ploure molt i molt i en Patufet va haver de refugiar-se a sota la fulla d'una coll. Amb tanta mala sort, que just hi ha havia un bou que es va menjar la col i amb la col en Patufet. Al cap d'una estona el pare va marxar a casa i llavors la mare al saber que en Patufet no havia arribat al treball, es van començar a preocupar molt i van sortir a buscar-lo. Per trobar-lo anaven cridant: -Patufet, on ets? Patufet, on ets?
I en Patufet contestava: -Sóc a la panxa del bou on ni neva ni plou!

I gràcies als crits d'en Patufet van esbrinar on i era i els pares perquè sort´s de la panxa del bou van començar a donar-li cols i cols fins que el bou va fer un pet i va sortir en Patufet!



Valoració:

Crec que al començament els nervis van donar el seu petit problema, però com anava avançant van anar desapareixent ja que em vaig sentir còmoda amb els meus companys. Penso que aquesta és una activitat profitosa, ja que la nostra feina comprendrà el parlar davant de molts nens i els nervis no ens poden jugar males passades, ja que també nosaltres haurem d'ensenyar-los a fer presentacions i fer-les correctament i per fer això primerament haurem de saber-les fer correctement nosaltres.
Des del meu punt de vista, la recitació em va sortir bastant bé i l'entonació la vaig fer bé també ja que vaig practicar molt explicant-li a altre gent abans de la recitació a classe.
També he de dir que vaig atrevir-me a cantar davant de tohtom i si no m'equivoco ningú més va fer-ho.

Si voleu donar la vostra opinió estaria molt agraïda, ja que així sabria que penseu de la meva recitació i com ho vaig fer. Gràcies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario